Kukkalaatikoita ja joulun odotusta

Meillä oli tänään nukkiskerhon kokoontuminen ja aiheena kukkalaatikot. Tein yhden laatikon 1:24 mittakaavassa ja toisen 1:48:

2014-11-29 20.51.07

Kerhoswapissa Liisan ja minun paketit vaihtuivat päittäin. Minä sain Liisan tekemän ihanan tehosekoittimen ja hän minun tekemän 1:48 peililipaston:

2014-11-29 20.48.38

Ja huomisesta alkaa suloinen joulunodotus adventtikalenterin muodossa. Vaihdoimme kerholaisten kanssa paketteja ja tässä minun Liisalta, Pirkolta, Kirsiltä, Tiinalta ja Kristiinalta saamani:

2014-11-29 20.54.19

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Kukkalaatikoita ja joulun odotusta

  1. Liisa sanoo:

    Hienoja kukkalaatikoita ja ihastuttavia kukkasia niissä. Kun kerhoillaan seuraavan kerran luonasi, niin ”pitää” tutustua sinun 1:48 kukkasiin tarkemmin. Erityisen iloinen olen tuosta upeasta peilikaapista jonka sain swapissa! Ensimmäinen joulukalenteripaketti on nyt aukaistu, mutta empä kerro vielä mitä sain. Mukavaa joulunodotusta sinullekin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s